»Minister Leben o projektu ve bistveno več od mene in bo moral še kaj pojasniti, tudi v morebitnih pravnih postopkih.«
»Projekt drugega tira je dokaz, da smo stvari začeli delati drugače.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Boste videli, da so se pota teh ljudi, ki so dobili nadzor, in pota ljudi iz DRI-ja in DRSI-ja v preteklosti križala, to pomeni, da bomo dobili slab nadzor in da bomo dobili, kot vi pravite, anekse, in še mnogo bolj me skrbi, da bo še bolj zamegljena slika pretoka denarja.«
»Dodelitev spet potrjuje, da je projekt dober, ekonomsko, finančno, okoljsko primeren, predvsem pa, kar je jasno tudi iz sporočila Evropske komisije, nujno potreben za nadaljnji razvoj Luke Koper, slovenske logistike in gospodarstva ter celotne regije.«
»Popravite nas, če napačno razumemo. Drugi tir smo začeli graditi leta 2021. Po petih letih, leta 2026, naj bi bil končan.«
»Delamo vse potrebno, da projektno podjetje 2TDK nemoteno dela.«
»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Bratuškova je februarja razrešitev Topolka napovedala zaradi afere z javnim naročilom makete drugega železniškega tira Divača–Koper.«
»Izvajalci napredujejo po 11 metrov na dan, načrtujemo pa, da bi izvrtali celo po 15 metrov predorske cevi na dan. To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju